Εγγύηση Καταναλωτή


Η ένδειξη Εγγύηση Καταναλωτή “24 Μήνες Αντιπροσωπείας” σημαίνει ότι το κινητό τηλέφωνο καλύπτεται από επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή ή της εξουσιοδοτημένης αντιπροσωπείας για διάστημα δύο ετών από την ημερομηνία αγοράς.

Αυτό σημαίνει ότι, εφόσον παρουσιαστεί κατασκευαστικό ελάττωμα ή πρόβλημα λειτουργίας που δεν οφείλεται σε κακή χρήση, η αντιπροσωπεία υποχρεούται να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το προϊόν χωρίς χρέωση για τον καταναλωτή2.

Η εγγύηση αυτή:
Ισχύει σε όλη την Ελλάδα (ή και στην Ε.Ε., αν πρόκειται για ευρωπαϊκή εγγύηση).
Απαιτεί την προσκόμιση της απόδειξης αγοράς ή του Τιμολογίου
Δεν καλύπτει φθορές από πτώσεις, υγρασία, ή μη εξουσιοδοτημένες επισκευές.

Είναι σημαντικό να ξεχωρίζουμε τη νόμιμη εγγύηση (που προβλέπεται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία και είναι επίσης 2 χρόνια) από την εμπορική εγγύηση που μπορεί να προσφέρει ο κατασκευαστής επιπλέον.

Όταν η αγορά ενός Προϊόντος γίνεται με τιμολόγιο (αντί για απόδειξη λιανικής), τότε θεωρείται ότι το προϊόν προορίζεται για επαγγελματική χρήση. Σε αυτή την περίπτωση, η εγγύηση συνήθως περιορίζεται σε 12 μήνες, ακόμα κι αν το ίδιο μοντέλο με απόδειξη λιανικής καλύπτεται για 24 μήνες.

Αυτό συμβαίνει επειδή η νόμιμη εγγύηση καταναλωτή των 2 ετών ισχύει μόνο για φυσικά πρόσωπα που αγοράζουν για ιδιωτική χρήση (B2C). Αντίθετα, με τιμολόγιο η αγορά θεωρείται επαγγελματική συναλλαγή (B2B), και ο κατασκευαστής ή η αντιπροσωπεία μπορεί να προσφέρει μικρότερη διάρκεια εγγύησης, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης.

RMA & Επιστροφές: Αίτηση RMA εντός 14 ημερών (B2C) ή 7 ημερών (B2B) από την ημέρα παραλαβής.

Shopping cart
Sign in

No account yet?

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Με την περιήγησή σας σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies από εμάς.
Shop
Sidebar
Wishlist
1 item Cart
My account